Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
1. Zamek Niemodlin informuje, że zgodnie z art. 38 pkt.12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta bilety nie podlegają zwrotowi. Nie ma możliwości zwrotu wpłaty za opłacone bilety.
2. Bilety zakupione online nie podlegają wymianie na bilety w innej cenie lub na inną trasę zwiedzania, wydarzenie, warsztaty czy inny termin w/w. Wpłacona kwota nie podlega wymianie na żadne inne świadczenie czy usługę realizowane przez Zamek Niemodlin.
3. Zamek Niemodlin nie ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie biletów, brak możliwości wzięcia udziału w zakupionej usłudze z przyczyn niezawinionych przez Zamek
4. W przypadku wystąpienia siły wyższej i wprowadzenia restrykcji związanych z ograniczeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, Zamek zastrzega sobie możliwość ograniczenie ilości miejsc lub zmianę terminu realizacji.
5. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu biletu w terminie 14 dni od dnia zakupu, pod warunkiem, że nie skorzystał z biletu. W celu odstąpienia od umowy, użytkownik powinien przesłać oświadczenie na adres e-mail: [rezerwacje@zamekniemodlin.pl].
6. Zwroty należności za bilety dokonane będą na konto bankowe, z którego dokonano płatności, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Reklamacje dotyczące zakupu biletów można składać na adres e-mail: rezerwacje@zamekniemodlin.pl. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 7dni od jej otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona za pomocą poczty elektronicznej.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Zamku Niemodlin!